czwartek, 25 sierpnia 2016

Warsaw-fashion photography part I


Cześć wszystkim!

Niedawno obchodziliśmy 177 lat fotografii! Z racji tego mam dla Was post, który będzie składał się z trzech części, na dole załączam jedną z nich. Mój blog jeszcze nie istniał w tym dniu, ale chciałam coś z tej okazji przygotować, dlatego zdjęcia pojawiają się dopiero teraz.


Wakacje to czas odpoczynku, ale również pracy, poszukiwania inspiracji. Podczas letnich podróży można znaleźć wiele interesujących motywów. Możemy wybrać się w różne ciekawe miejsca w celu zrobienia dobrych zdjęć i świetniej zabawy!
Pod postem znajdują się zdjęcia z mojej pierwszej wakacyjnej podróży w tym roku.

W lipcu wybrałam się z Martyną do Warszawy w celu zrealizowania sesji na jej bloga związanego z moda. Nigdy wcześniej nie miałam okazji robić zdjęć typowo modowych. Był to mój debiut w tej dziedzinie fotografii, dzięki temu zdobyłam nowe doświadczenie i umiejętności. Dowiedziałam się też kilku ciekawych rzeczy. Podczas pobytu w Warszawie udało nam się wykonać 3 sesje, do trzech rożnych stylizacji.

Oto zdjęcia przedstawiające pierwszą stylizację.
Link do bloga Martyny: klik
Iza xx





























11 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia! Fajny look! Koszula mega! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia pokazują klimat tego miasta :) Ślicznie wyglądasz!
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, stylizacja należy do Martyny z http://mdzej.blogspot.com
      Ja jestem tylko fotografem i autorem wszystkich zdjęć jakie będą się tutaj pojawiały, naprawdę miło mi :)

      Usuń
  3. Beautiful pictures!

    xo
    www.carinavardie.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia. Masz talent !
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna koszula ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń